مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-23سياسي

استاندار جدید همدان پست های مدیریتی خود را به بهترین شکل انجام داده است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، گفت: استاندار جدید همدان، پست های مدیریتی خود را به بهترین شکل انجام داده و با سیستم وزارت کشور آشنایی دارد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی آزادبخت شامگاه شنبه 1 آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار کرد: استاندار جدید همدان، آقای قاسمی امتحان خود را در همه زمینه هایی که فعالیت داشتند، با موفقیت گذرانده و پست های مدیریتی خود را به بهترین شکل انجام داده و با سیستم وزارت کشور آشنایی دارد.

آزادبخت تصریح کرد: آقای شاهرخی، استاندار سابق همدان و خانواده ایشان، تمام قد در صحنه های خطیر نظام حضور ایثارگرانه داشتند و حدود 15 سال سن داشت که در جبهه حضور پیدا کرد و در مدیریت از سربازی به سرداری رسید.

وی ادامه داد: در کارهای اجرایی مانند شهردار و فرماندار فعالیت داشته و 18 سال در همدان مشغول خدمت بوده و تجارب ارزشمندی در کارهای اجرایی به عنوان مدیر داشته و نقش آفرینی کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، خاطرنشان کرد: محور هماهنگی در استان، نماینده ولی فقیه هاست و آقای شاهرخی ارتباط تنگاتنگی با هیئت های مذهبی داشت.

آزادبخت با بیان اینکه تواضع و فروتنی از خصلت های آقای شاهرخی است، ادامه داد: برنامه محور بودن و نهادینه کردن برنامه نویسی از خصلت های شاهرخی است و ایشان برنامه سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید همدان پست های مدیریتی خود را به بهترین شکل انجام داده است

استاندار جدید همدان پست های مدیریتی خود را به بهترین شکل انجام داده است