مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:102021-10-23سياسي

زمان اجرای لایحه رتبه بندی معلمان مشخص شد/ توضیحات رییس کمیسیون آموزش مجلس


روز یکشنبه، 9 آبان ماه، اولین دستور صحن علنی مجلس، بررسی لایحه ی رتبه بندی معلمان است و حدودا یک هفته بعد از برگشت در شورای نگهبان، - جی پلاس؛ رییس کمیسیون آموزش مجلس از ابلاغ شدن لایحه ی رتبه بندی معلمان طی دو ماه آینده خبر داد.

علیرضا منادی گفت: امروز بعد از ارجاع رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون، بلافاصله در صحن کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به اتفاق نمایندگان اعضای مجلس حاضر شدیم و در ماده سه و چهار این قانون و البته در امتیازات تجمیعی آن نیز تغییراتی ایجاد کردیم که اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: این لایحه را دولت ایجاد کرده و نباید به جنبه ی مادی آن بیشتر توجه کرد؛ آنچه که امسال در لایحه ایجاد می کنیم، در سقف تراز مجاز بودجه ی سال 1400 کل کشور است و ما در بودجه ی امسال پیش بینی کرده بودیم و دولت قبلی نیز حمایت کرد و لایحه را آورد.

وی ادامه داد: عددی را هم تحت عنوان رتبه بندی فرهنگیان بند و تبصره دو قانون بودجه امسال مطرح کردیم و البته دولت حاضر نیز موافقت کرد و اراده ی آن بر اجرایی شدن این لایحه بوده و مجلس نیز قوانین آن را پیش بینی کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: روز یکشنبه، 9 آبان ماه، اولین دستور صحن علنی مجلس، بررسی لایحه ی رتبه بندی معلمان است و حدودا یک هفته بعد از برگشت در شورای نگهبان، به دولت رفته و به دولت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اجرای لایحه رتبه بندی معلمان مشخص شد/ توضیحات رییس کمیسیون آموزش مجلس

زمان اجرای لایحه رتبه بندی معلمان مشخص شد/ توضیحات رییس کمیسیون آموزش مجلس