مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 15:502021-10-23بين الملل

هشدار وزیر دفاع روسیه درخصوص عواقب اقدام نظامی ناتو


وزیر دفاع روسیه در واکنش به اظهارات همتای آلمانی، درباره عواقب اقدام به اصطلاح بازدارنده ناتو علیه مسکو هشدار داد و یادآور شد، بازدارندگی آن ها در افغانستان به یک فاجعه ختم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه روز شنبه گفت، به فاجعه ای منجر شد که اکنون تمام جهان با آن مواجه است .

کارن باوئر روز گذشته (جمعه) در مصاحبه ای گفته بود ناتو باید برای روسیه روشن کند که دکترین بازدارندگی این سازمان به معنای استفاده از تمام روش های لازم برای متوقف کردن حمله مسکو به متحدان و شرکای خود خواهد بود.

وزیر دفاع آلمان در پاسخ به این سوال که آیا چنین دکترینی شامل استفاده از بمب اتمی می شود پاسخ داد: این هم یکی از روش های بازدارندگی است .

در پی  اقدامات تحریک آمیز ناتو از جمله اخراج هشت دیپلمات روس از مقر این سازمان در بروکسل، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه از تعلیق فعالیت نمایندگی ناتو در مسکو خبر داد.

لاوروف طی نشست خبری ضمن اعلام خبر تعلیق فعالیت دفتر اطلاع رسانی ناتو در مسکو گفت: ناتو دلایل لغو اعتبارنامه دیپلمات های روس در این سازمان را توضیح نداده است.

هیچ تماس نظامی بین روسیه و ناتو وجود ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر دفاع روسیه درخصوص عواقب اقدام نظامی ناتو

هشدار وزیر دفاع روسیه درخصوص عواقب اقدام نظامی ناتو