مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 15:152021-10-23سياسي

اثرگذاری و رشد بخش های اقتصادی در شهرستان های خراسان جنوبی بررسی می شود


معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: اثرگذاری و رشد بخش های اقتصادی در تمامی شهرستان ها برای دستیابی خراسان جنوبی به نرخ رشد 8 درصدی کشوری در سال 1401 مورد بررسی قرار می گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: اثرگذاری و رشد بخش های اقتصادی در تمامی شهرستان ها برای دستیابی خراسان جنوبی به نرخ رشد 8 درصدی کشوری در سال 1401 مورد بررسی قرار می گیرد.

جواد لطفی، امروز شنبه یکم آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای رییس جمهور در خصوص حل مشکلات اقتصادی کشور، رشد اقتصادی هشت درصدی برای کشور با تاکید بر سهم بهره وری در اولویت برنامه های دولت و لایحه بودجه سال 1401 قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: در همین راستا رصد و آسیب شناسی رشد و توسعه اقتصادی متوازن در سطح استان و به تفکیک شهرستان ها، از نیازهای اساسی نظام آماری کشور بوده است و نقش به سزایی در تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه خواهد داشت.

وی بیان کرد: برای دستیابی به نرخ رشد هشت درصدی کشوری در سال 1401 باید به بحث بررسی اثرگذاری و رشد بخش های اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری و رشد بخش های اقتصادی در شهرستان های خراسان جنوبی بررسی می شود

اثرگذاری و رشد بخش های اقتصادی در شهرستان های خراسان جنوبی بررسی می شود