مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 15:002021-10-23پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / شنبه 1 آبان 1400


طبق گزارش وزارت بهداشت در روز شنبه 1 آبان 1400، در حال حاضر 16 شهر کشور در وضعیت قرمز، 119 شهر در وضعیت نارنجی، 227 شهر در وضعیت زرد و 86 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، طی 24 ساعت گذشته، 124 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و بر این اساس شمار تلفات کرونا در کشور از 125 هزار نفر گذشت.

امروز(شنبه) و در تداوم رکوردشکنی ها کرونا، تلفات این ویروس مرگبار از ابتدای شیوع (اسفند 98) تا کنون از 125 هزار نفر گذشت.

گرچه طی ماه های اخیر به پشتوانه رویکرد دولت سیزدهم در افزایش واردات واکسن و تسریع واکسیناسیون تلفات کرونا کاهش یافته اما هر گونه عادی سازی و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی می تواند طغیان مجدد ویروس را رقم بزند.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری روز شنبه یکم آبان ماه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه مهم تر از تعداد دز واکسن تزریقی، صیانت از سلامت مردم است، گفت: اقناع افکار عمومی در موفقیت مقابله با کرونا یک ضرورت است و باید تلاش کرد سطح رعایت شیوه نامه های بهداشتی از شیب نزولی به صعودی بازگردد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه 25 مهر ماه گفت: هنوز بابت کرونا و پیک ششم آسوده خاطر نیستیم و باید رحالت آماده باش بمانیم و امیدوارم با انجام واکسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / شنبه 1 آبان 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / شنبه 1 آبان 1400