مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:252021-10-23بين الملل

اتهامات تروریستی علیه سیاست مدار سابق فرانسوی


یک سیاست مدار سابق فرانسوی با اتهامات تروریستی از جمله دعوت به تخریب مراکز واکسیناسیون علیه کرونا، عدم استفاده از ماسک و حمله به تأسیسات نسل پنجم اینترنت متهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریمی دایلت ویدمان سیاست مدار سابق فرانسوی دارای تفکرات راست افراطی، با اتهامات تروریستی مواجه شد.

به نوشته وبگاه این گروه ها، کارکنان نگه داری از این تأسیسات ارتباطی چینی بوده و حضور آن ها یکی از راه های ورود ویروس کرونا به اروپا است.

طبق گزارش های منتشر شده، فقط در آمریکا از زمان شیوع ویروس کرونا خشونت های نژادپرستانه علیه افراد آسیایی تبار، به شدت افزایش یافته است.

در برزیل نیز که ژایر بولسونارو رییس جمهور راست افراطی بر سر قدرت است، بی توجهی دولت به شیوع ویروس کرونا و عدم تأمین واکسن خشم مردم را برانگیخته است.

به گفته سناتوری که تحقیقات کمیته سنای برزیل در خصوص عملکرد دولت این کشور در مقابله با همه گیری کرونا را هدایت می کند، در گزارش نهایی این تحقیقات که  قرار است هفته آینده منتشر شود، احتمالاً 11 مورد اتهام کیفری علیه بولسونارو پیشنهاد خواهد شد، گرچه به گفته او بعید است که وی به دلیل هیچ یک از این اتهامات مورد محاکمه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهامات تروریستی علیه سیاست مدار سابق فرانسوی

اتهامات تروریستی علیه سیاست مدار سابق فرانسوی