مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:152021-10-23اقتصادي

وحدت فرابخشی با هدف توسعه گردشگری مذهبی


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر تجمیع ظرفیت های فرابخشی به منظور توسعه زوایای مختلف صنعت گردشگری کشور از جمله گردشگری مذهبی تاکید کرد.

- به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ظهر امروز علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور با علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت دیدار کرد.

در این نشست معاون گردشگری ضمن تاکید بر بسترهای مساعد همکاری، وجود ظرفیت های متنوع در وزارت گردشگری و سازمان حج و زیارت را امکانی قابل اتکا به منظور توسعه گردشگری کشور به ویژه در بخش گردشگری زیارتی و مذهبی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تجمیع ظرفیت های موجود و تقویت تعاملات فرابخشی در این حوزه امکان استفاده بیشتر از فرصت های موجود در بازارهای هدف گردشگری مذهبی را فراهم خواهد آورد؛ تاکید کرد: باز شدن مرزها و حرکت به سوی دوران پساکرونا سبب بروز زمینه های مساعد برای همکاری بیشتر می شود که بی شک ایجاد حداکثرسازی هماهنگی بین بخشی و اعتمادسازی مخاطبان در کنار تمرکز و فعال سازی بازارهای هدف این حوزه می تواند نقش مؤثری در رونق و شکوفایی این شاخه مهم از صنعت گردشگری کشور ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت فرابخشی با هدف توسعه گردشگری مذهبی

وحدت فرابخشی با هدف توسعه گردشگری مذهبی