مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:052021-10-23اقتصادي

کاهش 50 درصدی صادرات بنزین از بندر نفتی خلیج فارس


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیون و470 هزار تن بنزین از بندر نفتی خلیج فارس صادر شده که نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است.

- ، علی رضا محمدی کرجی ران با اشاره به صادرات و واردات فرآورده های نفتی از بندر خلیج فارس اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه، 17 میلیون و 300 هزار تن انواع فرآورده نفتی از بندر خلیج فارس تخلیه و بارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نمودارها رشد 6 درصدی را نشان می دهند.

وی ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه یک میلیون و470 هزار تن بنزین صادر شده که در همسنجی با مدت مشابه آن 50 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: در مدت یادشده در بخش قیر نیز 917 هزار تن صادرات به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش به دنبال داشته است.

محمدی کرجی ران میزان تخلیه و بارگیری انواع فرآورده را از ابتدای سال تا پایان مهرماه 17 میلیون و 300 هزارتن اعلام کرد و اظهارداشت: در این بخش نیز نمودارها رشد 6 درصدی را به ثبت رسانده اند.

وی با بیان اینکه بندر نفتی خلیج فارس با برخورداری از زیر ساختی های مناسب و همچنین استقرار پایانه های نفتی از مزیت های قابل توجهی برای صادرات، واردات و ترانزیت مواد نفتی برخوردار است تشریح کرد: طی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی صادرات بنزین از بندر نفتی خلیج فارس

کاهش 50 درصدی صادرات بنزین از بندر نفتی خلیج فارس