مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:502021-10-23اقتصادي

رشد بیش از 500 درصدی اعتبارات عمرانی ورزش خوزستان در 5 سال گذشته


خوشبختانه با همکاری تمام مجموعه ها در استان و اعتبارات استانی، ملی و سایر منابع طی چهار سال گذشته بیش از هزار و 430 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در حوزه ورزش خوزستان هزینه شد که رشدی بیش از 500 درصدی نسبت به سال 95 داشته ایم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوشبختانه با همکاری تمام مجموعه ها در استان و اعتبارات استانی، ملی و سایر منابع طی چهار سال گذشته بیش از هزار و 430 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در حوزه ورزش خوزستان هزینه شد که رشدی بیش از 500 درصدی نسبت به سال 95 داشته ایم.

رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در آیین افتتاحیه 40 پروژه ورزشی استان خوزستان که امروز به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر ورزش در حال برگزاری است، اظهارکرد: در استان خوزستان ظرفیت های خوبی در بخش ورزش داریم و هم افزایی خوبی بین هیات های ورزشی و مدیران استانی وجود دارد.

ان شاءالله با مدیریت خوب استاندار خوزستان بتوانیم از ظرفیت موجود در بخش نیروی انسانی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها در راستای توسعه ورزش خوزستان گام های موثری برداریم.

ضمن این که ظرفیت لازم در استان برای ورزش وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه، گفت: امروز 40 پروژه ورزشی در استان با اعتباری بیش از 35 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 500 درصدی اعتبارات عمرانی ورزش خوزستان در 5 سال گذشته

رشد بیش از 500 درصدی اعتبارات عمرانی ورزش خوزستان در 5 سال گذشته