مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-23سياسي

خانه جهادگران تاسیس شد


به همت جمعی از فعالان عرصه حرکت های جهادی کشور، خانه جهادگران تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمیشه به این شجره طیبه توجه ویژه داشتند، حفظ و صیانت از آن از مهم ترین دغدغه های جهادگران بوده به خصوص کسانی که در شکل گیری و رشد آن نقش بسزایی داشته اند بر این اساس خانه جهادگران که متشکل از نسل های مختلف جهادگران است قصد دارد تا ضمن حمایت از فعالین جهادی از انحرافات و خطرات احتمالی پیش روی این گفتمان و اندیشه نیز صیانت نماید، خطراتی مانند؛ سیاست زدگی، سازمانی و دولتی شدن، اضمحلال و از تکاپو افتادن و.

خانه جهادگران قصد دارد طبق منویات مقام عظمای ولایت و پیرو قوانین و اسناد بالادستی کشور، ضمن مطالبه گری تا حد توان به مسئولین و نهادها و سازمان های کشور کمک نماید.

دبیر خانه جهادگران اعلام نمود به زودی مانیفست و نقشه راه فعالیت خانه را اعلام و اعضای آن را معرفی می نماید وی اشاره نمود این مجموعه از افراد با سابقه جهادی و کسانی تشکیل شده که عمر و زندگی خود را در راه پر خیر و برکت کمک به محرومین و نیازمندان در جای جای ایران عزیز صرف نموده اند.

بررسی و آسیب شناسی وضعیت گذشته و حال جریان جهادی با رویکردی علمی و نگاه به آینده، انعطاف پذیری و حضور به موقع در مسائل و بحران های مختلف ملی و منطقه ای، مردم پایه بودن و خود جوش ماندن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه جهادگران تاسیس شد

خانه جهادگران تاسیس شد