مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-23بين الملل

مقتدی صدر از بیانیه شورای امنیت در تایید نتایج انتخابات استقبال کرد


رهبر جریان صدر عراق، امروز (شنبه) در اظهاراتی ابراز امیدواری کرد که تایید انتخابات عراق از سوی شورای امنیت به رضایت طرف های مخالف نتایج کمک کند.

- رهبر جریان صدر عراق، امروز (شنبه) در اظهاراتی ابراز امیدواری کرد که تایید انتخابات عراق از سوی شورای امنیت به رضایت طرف های مخالف نتایج کمک کند.

وی در عین حال نسبت به کشاندن کشور به سمت آشوب هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در توییتی گفت: حمایت شورای امنیت از نتایج انتخابات عراق و اتخاذ شفافیت در این مساله، از یک سو بازتاب تصویری زیبا از دموکراسی و از سوی دیگر، امیدواری به پذیرش نتایج از سوی طرف های مدعی تقلب در این فرایند دموکراسی است.

وی افزود: کشاندن کشور به سمت هرج و مرج و ایجاد بی ثباتی در صلح مدنی به دلیل نارضایتی آنها از نتایج انتخابات، موضوعی شرم آور است که پیچیدگی عرصه سیاسی و وضعیت امنیتی را افزایش می دهد و درک منفی از آن ایجاد می کند که این امر نباید افزایش یافته و تکرار شود.

صدر ادامه داد: بنابراین، نباید به کمیساریای مستقل انتخابات یا قوه قضاییه و دادگاه فدرال فشار وارد و یا در کار آنها دخالت کرد، بلکه باید فضای آرامی ایجاد شود تا کمیساریا اقدامات خود را در مورد شکایت یا موارد مشابه انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدی صدر از بیانیه شورای امنیت در تایید نتایج انتخابات استقبال کرد

مقتدی صدر از بیانیه شورای امنیت در تایید نتایج انتخابات استقبال کرد