مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:152021-10-23سياسي

تحرکات اخیر صهیونیست ها در مراسم 13 آبان امسال روشنگری شود


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رو به افول بودن آمریکا گفت: ضرورت دارد تحرکات اخیر صهیونیست ها در مراسم 13 آبان امسال روشنگری شود.

- ، حسین نوش آبادی ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد با اشاره به اینکه اسراییل توان رویارویی و مقابله با ایران را ندارد اظهار داشت: ضرورت دارد که تحرکات اخیر صهیونیست ها در مراسم 13 آبان امسال روشنگری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 13 آبان نشانگر و بیانگر این است که مردم کاملاً از امام راحل تبعیت می کردند گفت: 13 آبان در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی شاهد حوادثی است هر یک از این حوادث در روند پیروزی و تکامل انقلاب اسلامی نقش مهمی را داشته اند.

نوش آبادی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ویژگی های امام راحل، استفاده از نیروهای جوانان در مقاطع حساس انقلاب بود افزود: جوانان ایران اسلامی همواره در طول تاریخ، پیشگام نهضت های آزادی خواه بوده و خواهند بود و حضور دانش آموزان در حمایت از فرمان امام این موضوع را به خوبی نشان داد.

وی بیان داشت: آمریکا در دنیای امروز از شکننده ترین دولت های جهان است و سلطه گری آن ها رو به پایان است که نشانه های آن را می توان در شکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات اخیر صهیونیست ها در مراسم 13 آبان امسال روشنگری شود

تحرکات اخیر صهیونیست ها در مراسم 13 آبان امسال روشنگری شود