مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:102021-10-23سياسي

توصیه های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برای به مهاجرین افغانستانی


اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خطاب به مهاجرین افغانستانی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مرجع رسمی و قانونی رسیدگی به امور مهاجرین، صرفا اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور است و غیر از دستگاه ها و سازمانهای رسمی هیچ مرجعی وجاهت قانونی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، در اطلاعیه ای خطاب به مهاجرین افغانستانی، شایعات مطرح شده در صفحات اجتماعی مبنی بر ادعای برخی افراد بعنوان نماینده مهاجرین را رد و تاکید کرد؛ مرجع رسیدگی به امور مهاجرین صرفا اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و دستگاه ها و سازمانهای ذیربط می باشد.

متن کامل اطلاعیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی بدین شرح است: با توجه به تحولات اخیر افغانستان به تازگی گزارش هایی در صفحات اجتماعی مربوط به مهاجرین افغانستانی در جمهوری اسلامی ایران منتشر شده که برخی افراد سودجو خود را به عنوان نماینده مهاجرین، آن هم از طرف مراجع دولتی یا دفتر نمایندگی سازمان ملل معرفی نمودند که این موضوع، سبب برخی سوءتفاهم ها و نگرانی ها گردیده است.

بدین وسیله، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور خطاب به مهاجرین افغانستانی اعلام می کند؛ مرجع رسمی و قانونی رسیدگی به امور مهاجرین، صرفا اداره کل امور اتباع و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برای به مهاجرین افغانستانی

توصیه های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برای به مهاجرین افغانستانی