مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-23سياسي

طالبان: رهبران شورای مقاومت ملی افغانستان از گذشته درس بگیرند


طالبان در واکنش به ایجاد شورای مقاومت ملی گفت که رهبران این شورا باید از گذشته درس بگیرند و بعد از این هیچ فردی نمی تواند تحت عنوان مقاومت و هر نام دیگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ذبیح الله مجاهد ، معاون وزارت اطلاعات و فرهنگ و سخنگوی دولت موقت طالبان، به تشکیل شورای ملی مقاومت واکنش نشان داد.

مجاهد گفت: رهبران این شورا باید از گذشته درس بگیرند و بعد از این هیچ فردی نمی تواند تحت عنوان مقاومت و هر نام دیگری، افغانستان  را تهدید کند.

وی افزود: جنگ در افغانستان پایان یافته، اما کسانی که خواهان جنگ هستند، ملت در برابرشان قرار خواهد گرفت.

سخنگوی طالبان خطاب به رسانه ها تاکید کرد: حالا دیگر هیچ فرصتی برای فعالیت های تخریبی وجود ندارد، بهتر این است که آنان همانند دیگر افغان ها به زندگی عادی برگردند.

وی تاکید کرد: اکنون مردم افغان پس از 40 سال از جنگ رهایی یافته و این افراد نیز باید از گذشته درس گرفته و دست از آزار و اذیت مردم بردارند.

این در حالی است که پنج نفر از رهبران احزاب مختلف افغانستان از تشکیل شورای عالی مقاومت ملی در خارج از این کشور، با هدف مبارزه با طالبان خبر دادند.

عطامحمد نور، رهبر شاخه انشعابی حزب جمعیت اسلامی، عبدالرشید دوستم، رهبر حزب جنبش ملی، عبدالرسول سیاف، رهبر حزب دعوت اسلامی، یون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: رهبران شورای مقاومت ملی افغانستان از گذشته درس بگیرند

طالبان: رهبران شورای مقاومت ملی افغانستان از گذشته درس بگیرند