مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-23پزشكي

آغاز احداث فاز دوم مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان نمازی شیراز


با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، فاز دوم ساخت پروژه مرکز جامع تصویربرداری و پت اسکن در بیمارستان نمازی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرداد لطفی در آیین آغاز به ساخت پروژه مرکز جامع تصویربرداری و پت اسکن در بیمارستان نمازی، گفت: این پروژه به همت خانواده رستگار از خیرین سلامت شهر شیراز و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجمع خیرین تامین سلامت فارس و بنیاد خیریه نمازی آغاز شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به وضعیت مطلوب خدمات تصویربرداری در این شهرستان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور و ارائه دهنده خدمات تشخیصی و درمانی به مردم فارس و استان های همجوار، نیاز به افزایش و ارتقای تجهیزات پزشکی پیشرفته و به روز دارد.

وی ادامه داد: با ساخت این پروژه و تجهیز آن با دستگاه های فوق تخصصی مانند سی تی اسکن و ام آر آی پیشرفته، ظرفیت ارائه خدمات به بیماران افزایش می یابد.

 لطفی اظهار کرد: جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور و منطقه زبانزد است و تلاش مسوولان این مرکز عالی نیز حفظ این جایگاه در ارایه خدمات تشخیصی و درمانی به مراجعان و بیماران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث فاز دوم مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان نمازی شیراز

آغاز احداث فاز دوم مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان نمازی شیراز