مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-23بين الملل

نعیم قاسم: بهتر است قاضی پرونده انفجار بندر بیروت برود تا مردم به عدالت برسند


معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد، بهتر است قاضی پرونده تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت برود تا کشور ثبات پیدا کند و مردم هم به عدالت برسند.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد، بهتر است قاضی پرونده تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت برود تا کشور ثبات پیدا کند و مردم هم به عدالت برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموزان دبیرستان البتول گفت، در لبنان تمامی تلاش ها برای شکست حزب الله چه تلاش ها برای حمله، کاری که رژیم صهیونیستی در سال 2006 انجام داد، چه تلاش های تکفیری های داعش و جبهه النصره در سال 2017 و چه محاصره ظالمانه بخش های حیاتی زندگی توسط آمریکا ناکام ماندند حتی تلاش ها برای فتنه انگیزی مذهبی، قومی و گاهی نیز تحرکات در خیابان ها با شکست روبرو شدند و از این به بعد هم این تلاش ها به شکست منجر خواهند شد چرا که اگر خدا بخواهد حزب الله همیشه پیروز است.

وی افزود، آخرین این تلاش ها برای ایجاد فتنه حادثه الطیونه به دست حزب القوات اللبنانیه است که به دلیل تیراندازی به تظاهرات مسالمت آمیز مردمی که خواستار برکناری بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت بودند، آماده این فتنه انگیزی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: بهتر است قاضی پرونده انفجار بندر بیروت برود تا مردم به عدالت برسند

نعیم قاسم: بهتر است قاضی پرونده انفجار بندر بیروت برود تا مردم به عدالت برسند