مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:002021-10-23سياسي

سفری که پر خیر و برکت بود/ مصوباتی برای توسعه استان اردبیل


سفر یک روزه رییس جمهور و برخی از وزرای دولت و بررسی مسائل و مشکلات استان اردبیل و توجه شخص آیت الله رییسی به بخش های کشاورزی، گردشگری و پروژه های نیمه تمام استان اردبیل مصوبات مناسبی به همراه داشت که امید است با اجرای آنها شاهد توسعه استان اردبیل در بخش های مختلف باشیم.

-   راه آهن اردبیل – میانه در سال 1401 افتتاح می شود رییس جمهور پس از بازدید از پروژه های مهم پارس آباد وارد شهرستان اردبیل شد و در بدو ورود ضمن بازدید از فرودگاه اردبیل از مراحل اجرایی پروژه عظیم راه آهن اردبیل ـ میانه نیز بازدید کرد.

وی در این بازدید به طولانی شدن فرایند افتتاح و بهره برداری از پروژه راه آهن اردبیل اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای تکمیل  هر چه سریع تر راه آهن اردبیل ـ میانه و افتتاح آن در سال آینده خواهیم کرد.

مطالبات نمایندگان استان اردبیل در به صورت مستقیم به گوش رییس جمهور برسد.

  **صدیف بدری: راه آهن، اشتغال و آب روستاها مهم ترین درخواست مردمی صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی اولین نماینده ای بود که در پشت تریبون جلسه شورای اداری استان اردبیل قرار گرفتو وی به عدم تکمیل پروژه راه آهن اردبیل اشاره کرد و افزود: تاکنون پنج دولت به راه آهن اردبیل ورود کرده اند ولی هنوز به سرانجام نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری که پر خیر و برکت بود/ مصوباتی برای توسعه استان اردبیل

سفری که پر خیر و برکت بود/ مصوباتی برای توسعه استان اردبیل