مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-23بين الملل

استاندار آذربایجان غربی از ظرفیت مرزی بودن برای توسعه استان بهره ببرد


وزیر کشور با بیان اینکه ظرفیت های اقتصادی بسیار زیادی در آذربایجان غربی وجود دارد، گفت: همسایگی آذربایجان غربی با کشور ترکیه، جمهوری آذربایجان و عراق ظرفیت خوبی برای استان است که امیدواریم استاندار جدید بتواند از این ظرفیت ها در راستای توسعه استان به خوبی بهره ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، برای استان است که امیدواریم استاندار جدید بتواند از این ظرفیت ها در راستای توسعه استان به خوبی بهره ببرد.

وی تصریح کرد: اگر به خوبی درک کرده و بدانیم که در چه زمانی و در چه مکانی هستیم، از ما چه چیزی خواسته شده است و رسالت خودمان را بشناسیم، می توانیم در مسیر حق و تحقق رسالت خود حرکت کنیم.

وزیر کشور  افزود: استاندار سابق آذربایجان غربی سال های گذشته  در کنار مردم بودند و به خوبی دریافته که کاری بهتر از خدمت به مردم نیست و بغض وی در آیین تودیع نیز نشان از این موضوع است که لذت خدمت به مردم را لمس کرده اند.

وحیدی با بیان اینکه مردم سالاری چیزی جز معنویت و مشکلات مردم را حل کردن نیست، ادامه داد: مسئول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمت به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد و به خاطر مردم بغض کنند و تمام اینها برای مسئولان افتخار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی از ظرفیت مرزی بودن برای توسعه استان بهره ببرد

استاندار آذربایجان غربی از ظرفیت مرزی بودن برای توسعه استان بهره ببرد