مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-23بين الملل

مقام کره شمالی: واشنگتن می خواهد کشور های سوسیالیستی را خفه کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از خبرگزاری مرکزی کره شمالی، پاک میونگ هو معاون وزیر امور خارجه کره شمالی روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: - کره شمالی دخالت واشنگتن در مساله تایوان را محکوم و اعلام کرد اظهارات رییس جمهوری آمریکا در مورد این منطقه تشدید کننده تنش های نظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از خبرگزاری مرکزی کره شمالی، پاک میونگ هو معاون وزیر امور خارجه کره شمالی روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: ما از دولت و مردم چین در موضع خود برای حفظ حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و دستیابی به اتحاد ملی حمایت کامل می کنیم.

این مقام کره شمالی از تعهد اخیر جو بایدن رییس جمهوری آمریکا برای دفاع از تایوان در صورت حمله چین انتقاد کرد و گفت: واشنگتن در تلاش است تا کشور های سوسیالیستی را خفه کند.

پاک با تاکید بر اینکه وضعیت اطراف تنگه تایوان با وضعیت شبه جزیره کره در ارتباط است، از تلاش ایالات متحده برای حفظ برتری خود در شرق آسیا انتقاد کرد.

او گفت: واشنگتن باعث تنش های نظامی در شرق آسیا شده است و دخالت بی رویه ایالات متحده در موضوع تایوان، خطر بالقوه از بین رفتن شرایط حساس شبه جزیره کره را در پی دارد.

بایدن روز پنجشنبه گفته بود، ایالات متحده متعهد است در صورت حمله چین به تایوان از این جزیره دفاع کند که با سیاست دیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام کره شمالی: واشنگتن می خواهد کشور های سوسیالیستی را خفه کند

مقام کره شمالی: واشنگتن می خواهد کشور های سوسیالیستی را خفه کند