مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-23پزشكي

قم رتبه نخست رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور را دارد


استاندار قم با اشاره به اعمال محدودیت های مناطق زرد در قم گفت : قمی ها رتبه نخست رعایت پروتکل های بهداشتی را در کشور به خود اختصاص دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار گفت: خوشبختانه طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قم به وضعیت زرد رسیده و تمام محدودیت ها نیز بر همین اساس مورد اجرا قرار می گیرد.

وی افزود: متأسفانه تعدادی از شهرستان های غربی کشور به وضعیت قرمز کرونایی رسیدند و این یک هشدار است و باید نگران پیک ششم باشیم.

استاندار قم همچنین اضافه کرد: مردم قم از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به بهداشت فردی رتبه نخست کشور را دارند، ولی شهروندان باید در تزریق واکسن همت کنند.

سرمست ادامه داد: به رغم آنکه قم از نظر مراکز و زیرساخت های واکسیناسیون سومین استان کشور به شمار می آید، ولی متأسفانه وضعیت این استان از نظر واکسیناسیون مطلوب نیست، در ایام پیش رو همه ارگان ها کمک کنند و همشهریان نیز برای واکسیناسیون مراجعه نمایند تا از این نظر، پوشش حداکثری پیدا کنیم.

استاندار قم در بخشی از سخنان خود مباحث صورت گرفته در مورد طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: مدیریت هوشمند محدودیت ها از اول آذرماه در کشور اجرایی می شود و با اجرای این طرح در رابطه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم رتبه نخست رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور را دارد

قم رتبه نخست رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور را دارد