مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-23ورزشي

تعدادبیمه شدگان ورزشکار در زنجان 15 هزار نفر رسید


رییس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: در طول سال های گذشته تعداد بیمه شدگان هیئت ورزشی استان زنجان 53 هزار نفر بود و در استان تعداد بیمه شدگان به 15 هزار نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازافت داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران بیمه شده استان در سال 99 به یک بیستم سال های قبل رسیده است، اظهار کرد: در طول سال های گذشته تعداد بیمه شدگان هیئت ورزشی استان 53 هزار نفر بود و در استان تعداد بیمه شدگان به 15 هزار نفر رسیده است.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با بیان اینکه در سال 1400 تعداد مصدومیت های ورزشی به 91 مورد کاهش یافته است، گفت: انجام حرکت های اصلاحی توسط 60 ورزشکار در هیئت بیمه ورزشی استان در سال جاری انجام شده و سقف خدمات بیمه ورزشی 17 میلیون تومان است.

دهنایی وضعیت آمبولانس هیئت ورزشی استان زنجان را نامناسب اعلام کرد و ابراز داشت: در رویدادهای ورزشی مهم و پر خطر از آمبولانس های اورژانس استفاده می شود.

وی به فعالیت های کمیته پوشش مسابقات هیئت بیمه ورزشی استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: در هفت ماه نخست سال 1400 کمیته پوشش مسابقات هیئت بیمه ورزشی استان در بخش آقایان 273 ساعت و در بخش بانوان 78 ساعت بوده است.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان افزود: به دلیل بحران های به وجود آمده در این هیئت مجبور به تعدیل نیرو و کاهش روزهای کاری شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادبیمه شدگان ورزشکار در زنجان 15 هزار نفر رسید

تعدادبیمه شدگان ورزشکار در زنجان 15 هزار نفر رسید