مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-23سياسي

لغو مصوبه دورکاری در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بخشنامه دورکاری کارکنان باتوجه به مصوبه هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی کرونا لغو و حضور منظم تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی از اول آبان ماه در محل کار ضروری است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بخشنامه دورکاری کارکنان باتوجه به مصوبه هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی کرونا لغو و حضور منظم تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی از اول آبان ماه در محل کار ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری شهاب قائدی با اشاره به ابلاغ بخشنامه لغو دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: بخشنامه دورکاری کارکنان باتوجه به مصوبه هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی کرونا لغو و حضور منظم تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی از اول آبان ماه در محل کار ضروری است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای آبان ماه اکیپ های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به صورت منظم نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مصوبه دورکاری در چهارمحال و بختیاری

لغو مصوبه دورکاری در چهارمحال و بختیاری