مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-23اقتصادي

رشد 62 درصدی در کمک سمنانی ها به دانش آموزان نیازمند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از مشارکت پنج میلیارد و 200 میلیون تومانی مردم استان در شور عاطفه ها خبر داد و گفت: مشارکت مردم استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 62 درصدی همراه شده است.

- ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از مشارکت پنج میلیارد و 200 میلیون تومانی مردم استان در شور عاطفه ها خبر داد و گفت: مشارکت مردم استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 62 درصدی همراه شده است.

علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به مشارکت مردم استان سمنان برای کمک به تحصیل و رشد علمی دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید اشاره و اظهار کرد: در شور عاطفه های امسال هر خانه به یک پایگاه شور عاطفه ها تبدیل شد تا دانش آموزان از تحصیلات خود بازنمانند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت و رشد کمک های مردمی در شور عاطفه ها، مشارکت در رشد سطح علمی دانش آموزان است، تصریح کرد: مجموع مشارکت های مردمی در سرفصل های خرید ملزومات آموزشی شامل لوازم تحریر، سبد تحصیلی و تأمین تبلت و گوشی های هوشمند شده است و این روند با پایش مستمر دانش آموزان ادامه دارد.

بحیرایی با بیان اینکه مجموع مشارکت های مردمی در شور عاطفه های سال گذشته به سه میلیارد و 200 میلیون تومان رسید، خاطرنشان کرد: در سال جاری با رشد 62 درصدی به پنج میلیارد و 200 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 62 درصدی در کمک سمنانی ها به دانش آموزان نیازمند

رشد 62 درصدی در کمک سمنانی ها به دانش آموزان نیازمند