مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-23بين الملل

ادعای جاسوس سابق انگلیسی: مقامات روسیه خود را در جنگ با انگلیس می بینند


یک جاسوس سابق انگلیسی که مدعی مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا شده بود، این بار ادعا کرد مقامات روس خود را در جنگ با انگلیس می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کریستوفر استیل جاسوس سابق انگلیسی در مصاحبه ای که بخش هایی از آن روز شنبه منتشر شده است مدعی شد، برخی سران روسیه خود را در جنگ با انگلیس می بینند.

او در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز به خاطرات خود از حضور در ملاقات میخاییل گورباچف آخرین رییس جمهور شوروی با جان مِیجِر نخست وزیر وقت انگلیس اشاره کرده و مدعی شد اسنادی که درخصوص کمک روسیه به پیروزی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا ارائه کرده تا حد زیادی بر پایه واقعیت هستند.

استیل در این مصاحبه مدعی شد: در حال حاضر شمار زیادی از مقامات روسیه بر این باور هستند که در جنگ با انگلیس هستند .

او درباره رویکرد اطلاعاتی انگلیس گفت، پس از فروپاشی شوروی، رفته رفته توجهات به سمت افغانستان و عراق معطوف شد و به طور یقین ما به عنوان یک دولت و یک کشور از آنچه در روسیه و چین می گذشت، چشم برداشتیم .

این جاسوس سابق که پس از خروج از سازمان اطلاعات خارجی انگلیس (MI6) به صورت خصوصی به فعالیت های خود ادامه داده است، می گوید در جریان بررسی میزبانی روسیه در جام جهانی 2018 با مأموران اف بی آی آشنا شد و این روابط در رسیدگی او به پرونده ادعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای جاسوس سابق انگلیسی: مقامات روسیه خود را در جنگ با انگلیس می بینند

ادعای جاسوس سابق انگلیسی: مقامات روسیه خود را در جنگ با انگلیس می بینند