مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:402021-10-23سياسي

فرهنگسازی برای ترویج زکات/ زمین مناسب طرح جهش مسکن تهیه شود


نماینده ولی فقیه در مازندران فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای ترویج زکات را امری الزامی دانست.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر شنبه در شورای زکات استان با تاکید براینکه نباید مردم را از عادت به خیر همانند زکات دور کنیم، گفت: مردم باید عادت به خیر داشته باشند زیرا تکامل انسانیت محسوب می شود.

وی سعی و تلاش برای توسعه زکات و فرهنگسازی در این حوزه را الزامی دانست و گفت: پرداخت زکات مسئله تزکیه و پرورشی به شمار می رود.

وی تبلیغات در زمینه پرداخت زکات و خمس را در رسانه ها ضعیف دانست و خواستار اطلاع رسانی و تبلیغات در این بخش شد و گفت: همچنین هزینه کردهای زکات نیز باید به صورت شفاف و صریح بیان شود.

امام جمعه ساری با اشاره به تحت پوشش بودن 83 هزار خانوار مازندران در نهادهای حمایتی گفت: یکی از برکات و خوبی های رزمایش کمک مومنانه در این بود که لیست واحدی از نیازمندان تحت پوشش و یا غیرپوشش تهیه شد.

آیت الله لایینی داشتن جامعه بدون فقیر را هدف مهم برشمرد و گفت: همچنین باید به جایی برسیم که خانوار بدون مسکن نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون واحد مسکن توسط دولت خواستار سهم استان از این تعداد شد و گفت: زمین مناسب برای ساخت مسکن در استان باید تهیه شود و استاندار و فرمانداران برای 40 هزار مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسازی برای ترویج زکات/ زمین مناسب طرح جهش مسکن تهیه شود

فرهنگسازی برای ترویج زکات/ زمین مناسب طرح جهش مسکن تهیه شود