مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-23دانش

شهردار دزفول معارفه شد


طی آیینی با حضور مسئولان شهری «سید محمدحسن عیسی زاده» به عنوان شهردار دزفول معارفه شد.

- ، رییس شورای اسلامی شهر دزفول پیش از ظهر امروز شنبه در آیین تکریم و معارفه شهرداران پیشین و جدید دزفول که در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: شورای شهر دزفول برای انتخاب شهردار با صدور فراخوان خواستار معرفی افراد حائز شرایط برای کسوت شهرداری شد که در این فرایند 103 نفر یا معرفی شدند و یا به صورت شخصی اقدام به ارائه رزومه خود کردند.

محمدحسن پرآور افزود: این افراد در صحن شورای شهر حضور یافتند و مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و دو نفر از این تعداد مورد توجه شورای شهر قرار گرفتند که سرانجام سید محمدحسن عیسی زاده با رأی قاطع شورا به عنوان شهردار دزفول انتخاب شد.

وی، تغییر و تحولات دولت پیشین و جدید را علت تأخیر در فرایند صدور حکم شهردار دزفول برشمرد و گفت: عیسی زاده یک مدیر توانمند، ولایی، کارآمد و کاربلد است که از وی تقاضا داریم به خوبی به چالش های شهرداری توجه و برای آنها چاره اندیشی کند و ما نیز در این راستا در کنار وی خواهیم بود.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه این شورا با 6 کمیسیون به صورت شبانه روزی مطالبات شهروندان و طرح و برنامه های شهری را پیگیری می کند، تصریح کرد: شورای شهر در راستای رسیدگی به امورات شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار دزفول معارفه شد

شهردار دزفول معارفه شد