مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:302021-10-23اقتصادي

بدون محدودیت منابع راه آهن اردبیل تأمین می شود / نوسازی ماشین آلات پیمانکاران


هیچ محدودیتی در تأمین منابع مالی راه آهن اردبیل – میانه وجود ندارد و تلاش بر این است تا در اوایل سال آینده این پروژه تکمیل و راه اندازی شود.

- ایسنا/اردبیل وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ محدودیتی در تأمین منابع مالی راه آهن اردبیل – میانه وجود ندارد و تلاش بر این است تا در اوایل سال آینده این پروژه تکمیل و راه اندازی شود.

رستم قاسمی در جریان بازدید از عملیات ریل گذاری و ایستگاه راه آهن اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر 85 کیلومتر ریل گذاری در این مسیر انجام شده و قرار شد تا پایان آبان ماه این میزان ریل گذاری به 130 کیلومتر برسد.

وی با بیان اینکه تمام دغدغه مسئولان کشوری و استانی تکمیل راه آهن و اتصال این استان به خط ریلی کشور است، تصریح کرد: تمام مشکلات مالی، نیاز ریلی، میلگرد، سیمان و سایر نیازمندی ها برای سرعت بخشیدن به پروژه راه آهن اردبیل – میانه در جلسه ای مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد بدون محدودیت مالی و با همکاری فاینانس بانکی و حمایت سازمان برنامه و بودجه پروژه راه آهن اردبیل تا تیرماه سال آینده به ایستگاه پایانی برسد.

وزیر راه و شهرسازی به بدهی 330 میلیارد تومانی به پیمانکاران اشاره کرد و گفت: قرار شد در کنار پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران، در تأمین برق و گاز مورد نیاز ایستگاه راه آهن اردبیل اقدامات لازم انجام شده و محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون محدودیت منابع راه آهن اردبیل تأمین می شود / نوسازی ماشین آلات پیمانکاران

بدون محدودیت منابع راه آهن اردبیل تأمین می شود / نوسازی ماشین آلات پیمانکاران