مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-23بين الملل

امیر عبداللهیان: بزودی مذاکرات هسته ای با 4+1 از سرگرفته می شود


در جریان ملاقات خسرو ناظری دبیرکل جدید سازمان همکاری اقتصادی(اکو) با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، طرفین درخصوص نقش سازمان اکو در منطقه و تقویت همکاری های مابین کشورهای عضو رایزنی کردند.

- امیر عبداللهیان: بزودی مذاکرات هسته ای با 4+1 از سرگرفته می شود در جریان ملاقات خسرو ناظری دبیرکل جدید سازمان همکاری اقتصادی(اکو) با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، طرفین درخصوص نقش سازمان اکو در منطقه و تقویت همکاری های مابین کشورهای عضو رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان از اجرای برخی طرح های زیربنایی و دراز مدت در حوزه های حمل و نقل، تجارت، مالی و بانکی در اکو اظهار رضایت و ابراز امیدواری نمود، طرح های ناتمام در دوره دبیرکلی ایشان به اتمام برسد.

وی همچنین از عملیات تروریستی اخیر در افغانستان که از کشورهای مهم عضو اکو می باشد اظهار تاسف کرد.

امیرعبدللهیان همچنین به گفتگوهای اخیر با اتحادیه اروپایی در تهران و ادامه آن در بروکسل اشاره و افزود، بزودی مذاکرات هسته ای با 4+1 از سر گرفته خواهد شد.

دبیرکل اکو نیز در این دیدار ضمن اظهار خوشحالی از حضور در ایران، از حمایت موثر جمهوری اسلامی ایران در خصوص انتخاب خود تشکر و گزارشی از فعالیت های سازمان اکو از جمله فرایند آماده سازی نشست سران اکو که قرار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر عبداللهیان: بزودی مذاکرات هسته ای با 4+1 از سرگرفته می شود

امیر عبداللهیان: بزودی مذاکرات هسته ای با 4+1 از سرگرفته می شود