مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-23بين الملل

بحران های داخلی و خارجی که محمود عباس با آن مواجه است


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از یک طرف با عدم مشارکت برخی گروه های عضو سازمان آزادی بخش فلسطین در نشست های کمیته اجرایی این سازمان مواجه است و از طرف دیگر بدعهدی آمریکا و عدم وعده به عمل هایش را تجربه کرده است.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از یک طرف با عدم مشارکت برخی گروه های عضو سازمان آزادی بخش فلسطین در نشست های کمیته اجرایی این سازمان مواجه است و از طرف دیگر بدعهدی آمریکا و عدم وعده به عمل هایش را تجربه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، نشست کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین که شب دوشنبه گذشته برگزار شد، عمق بحران داخلی و خارجی که محمود عباس ، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با آن مواجه است را نشان داد.

از یک طرف دو حزب اصلی در فلسطین یعنی الشعب و جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین اعلام کردند که در نشست کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین شرکت نخواهند کرد و بازگشت آنها به این نشست مشروط خواهد بود، از طرفی دیگر محمود عباس و حسین الشیخ، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح اقرار کردند که دولت آمریکا در عمل به وعده هایش تعلل می کند و دروغ می گوید.

بحران داخلی در سطح داخلی، جنبش فتح توانست، حزب الشعب و جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین را از تحریم نشست کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین منصرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران های داخلی و خارجی که محمود عباس با آن مواجه است

بحران های داخلی و خارجی که محمود عباس با آن مواجه است