مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-23سياسي

دیپلماسی مرزی آذربایجان غربی تقویت شود/لزوم استفاده ازمدیران بومی


نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: استاندار جدید آذربایجان غربی دیپلماسی مرزی در استان را تقویت کند.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر شنبه در مراسم تودیع ومعارفه استاندار آذربایجان غربی که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: استان به دلیل هم مرزی با سه کشور خارجی از شرایط ویژه ای برخوردار است در این راستا از استاندار جدید انتظار داریم دیپلماسی مرزی را فعال کند.

وی توجه به جاذبه های گردشگری را از دیگر مطالبات مردم استان از استاندار جدید عنوان کرد و گفت: استان به دلیل ثبت هزاران اثر تاریخی گردشگری ملی و نیز دو اثر ثبت شده جهانی ظرفیت زیادی در حوزه گردشگری دارد.

امام جمعه ارومیه عنوان کرد: متأسفانه با وجود دارا بودن معادن متعدد از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده و مشکل خام فروشی موجب عقب ماندگی در این حوزه شده است.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: 52 ماده از 61 ماده معدنی کشور در استان شناسایی شده ولی خام فروشی و عدم توسعه و استفاده بهینه از ظرفیت معادن از گلایه های مردم استان و مهمترین مطالبه مردم به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی توجه به حوزه کشاورزی، بازار محصولات کشاورزی به خصوص سیب را از دیگر مطالبات مردم استان از استاندار جدید آذربایجان غربی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی مرزی آذربایجان غربی تقویت شود/لزوم استفاده ازمدیران بومی

دیپلماسی مرزی آذربایجان غربی تقویت شود/لزوم استفاده ازمدیران بومی