مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-23سياسي

هم اندیشی 40 مُبلغ فعال برای ریشه کنی اعتیاد


«نشست تخصصی اعتیاد» با حضور 40 مُبلغ فعال این حوزه با هدف شبکه سازی و هم افزایی مبلغین فعال سراسر کشور در حوزه اعتیاد در اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس نخستین نشست تخصصی اعتیاد با حضور 40 مبلغ فعال این حوزه با هدف شبکه سازی و هم افزایی مبلغین فعال سراسر کشور در حوزه اعتیاد در اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام علی جنتی رییس اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نشست تخصصی اعتیاد با حضور 40 تن مبلغان منتخب که از میان 400 مبلغ فعال در حوزه اعتیاد انتخاب شدند در اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان برگزار شد.

وی درباره نحوه انتخاب و دعوت از شرکت کنندگان در این جلسه عنوان داشت: برای برگزاری این نشست 400 مبلغ فعال در حوزه مبارزه با اعتیاد در سراسر کشور شناسایی شدند و در نهایت پس از مصاحبه و بررسی های لازم، 40 نفر از واجدین شرایط، برای شرکت در این نشست دعوت شدند.

حجت الاسلام جنتی افزود: در این نشست به هر مُبلغ بیست دقیقه فرصت داده شد تا تجربیات و طرح های خود را در راستای مبارزه با اعتیاد تبیین و تشریح کنند و پیشنهادات خود را در این زمینه به داوران ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی 40 مُبلغ فعال برای ریشه کنی اعتیاد

هم اندیشی 40 مُبلغ فعال برای ریشه کنی اعتیاد