مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-23سياسي

گرامیداشت هفته وحدت با شعار «ما امت رسول الله هستیم»


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در طول هفته وحدت برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اردبیل با شعار محوری «ما امت رسول الله هستیم» در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسن باقری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت باسعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته مبارک وحدت، برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با شعار محوری ما امت رسول الله هستیم در شهرستان های استان در حال برگزاری است.

وی افزود: استان اردبیل در اتحاد و اتفاق مسلمانان شیعه و سنی، نمادی برجسته و حقیقی از وحدت و همگرایی است که زبانزد عام و خاص است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: امروز در مناطق سنی نشین عنبران و هشجین استان اردبیل، شاهد همگرایی و زندگی مسالمت آمیز شیعیان و سنی ها هستیم که در کمال احترام و برادری و در کنار هم زندگی می کنند.

باقری با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی مسلمانان بیان کرد: در طول تاریخ، دشمنان اسلام سعی کردند به هر نحو ممکن به وحدت عالم اسلام و نقطه اشتراک شیعه و سنی ضربه وارد کنند که قطعا این حرکت های خباثت آلود نتیجه عکس بر علیه خود آن ها داشته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت هفته وحدت با شعار «ما امت رسول الله هستیم»

گرامیداشت هفته وحدت با شعار «ما امت رسول الله هستیم»