مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-23بين الملل

مرسدس به تراشه های گران تر مهاجرت می کند


برند خودروسازی لوکس مرسدس بنز برای چاره جویی در برابر بحران جهانی کمبود تراشه، به دنبال ارتقا به تراشه های پیشرفته تر است.

- برند خودروسازی لوکس مرسدس بنز برای چاره جویی در برابر بحران جهانی کمبود تراشه، به دنبال ارتقا به تراشه های پیشرفته تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرسدس بنز که زیرمجموعه شرکت خودروسازی دایملر است، با شرکت انویدیا برای ساخت تراشه ها برای قابلیتهای پیشرفته مانند رانندگان خودروان و سیستمهای سرگرمی مبتنی بر هوش مصنوعی متحد شده است.

اولا کالنیوس، مدیر مرسدس بنز در مصاحبه ای در مقر این شرکت در آتلانتای آمریکا گفت: آنچه که دچار کمبود شده است، قطعات ساده یک دلاری مانند تراشه ای که در خودرو را قفل و باز می کند، هستند.

آنچه ما به همراه تولیدکنندگان تراشه انجام می دهیم، تلاش برای منتقل کردن برخی از این فناوریهای نود ساده تر و قدیمی تر به نودهای مدرنتر است که ظرفیت بیشتری وجود دارد.

وی گفت: کل صنعت خودرو در حال انجام تغییر مشابه است.

کمبود جهانی تراشه آزمون تاریخی برای این صنعت صد ساله است که تلاش می کند حرکت به سمت خودروهای هوشمندتر و برقی را شتاب ببخشد.

خودروسازان که در نیمه اول سال نسبت به دورنمای بازار ابراز خوش بینی کرده بودند، اکنون پیش بینی خود از رشد فروش در سال 2021 را به دلیل قرنطینه کرونایی در مالزی که عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرسدس به تراشه های گران تر مهاجرت می کند

مرسدس به تراشه های گران تر مهاجرت می کند