مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-23سياسي

مدیریت منابع آب در قزوین بسیار ضعیف است


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حق مردم قزوین در حوزه آب و برق اجحاف شده است، گفت: مدیریت منابع آب در قزوین بسیار ضعیف است.

- فاطمه محمدبیگی در جلسه هماهنگی مدیران استانی وزارت نیرو با مجمع نمایندگان استان قزوین اظهار کرد: عمده مشکلات استان در حوزه آب و مسائل مرتبط با آن ازجمله شبکه آب رسانی، فاضلاب و یا برق است.

وی با بیان اینکه در تمامی روستاهایی که حضور یافته ایم حتماً مشکلاتی مرتبط با حوزه وزارت نیرو وجود دارد، افزود: عمده مشکلات مردم در روستا شامل توسعه شبکه برق روستایی، تأخیر در ارائه کنتور به مردم و همچنین مشکلات آب است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم تعادل عرضه و تقاضای برق یک مشکل اساسی است که باید وزارت نیرو برای آن برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تمام قراردادهای ساخت تجهیزات برق به شکل ارزی منعقد می شود، ادامه داد: شرکت های خصوصی حوزه تولید برق و انرژی متأسفانه با نوعی انحصار و ممانعت از فعالیت و رانت و عدم وجود رقابت مواجه هستند.

محمدبیگی اضافه کرد: این عدم وجود رقابت باعث شده بخش خصوصی تمایلی به کار با وزارت نیرو نداشته باشد و همین امر موجب شده تا بخش خصوصی تمایلی به کار با وزارت نیرو را نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت منابع آب در قزوین بسیار ضعیف است

مدیریت منابع آب در قزوین بسیار ضعیف است