مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-23سياسي

آیین اختتامیه مسابقات قرآن ویژه کارکنان ارتش برگزار شد


در این دوره از مسابقات یازده هزار حافظ کل و اجزای قرآن، هشت هزار مسلط به قرائت قرآن و چهار هزار نفر در مسابقات مفاهیم شرکت کردند.

- ، آیین اختتامیه مرحله نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده های ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی نیروی زمینی با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا، عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رییس.

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، محمد علی شیخ رضایی عضو هیأت علمی جامعه المصطفی (ص) و پژوهشگر قرآنی، مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی صبح امروز اول آبان ماه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امیر حیدری گفت: در این دوره از مسابقات یازده هزار حافظ کل و اجزای قرآن، هشت هزار مسلط به قرائت قرآن و چهار هزار نفر در مسابقات مفاهیم شرکت کردند که از افرادی در این رشته ها امروز تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: همواره زبان بنده زبان شکر به درگاه خداوند است و این را از قرآن و تربیت قرآنی در محضر آیات عظام یاد گرفته ام.

بنده از کلاس چهارم ابتدایی با روحانیون مأنوس بوده ام و همواره در کنار آنها به عنوان شاگرد آنها هستم و خدا را بابت این امر شاکر هستم.

حیدری با اشاره به آیه ابتدایی سوره مبارکه حمد، اضافه کرد: خدا به ما یاد داده است که همواره شاکر باشیم و به برکت آیه اهدنا الصراط المستقیم، خدا را شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه مسابقات قرآن ویژه کارکنان ارتش برگزار شد

آیین اختتامیه مسابقات قرآن ویژه کارکنان ارتش برگزار شد