مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-23اقتصادي

کاهش رعابت پروتکل های بهداشتی در کرمان/5 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد


کرمان از حیث سطح رعایت پروتکل ها از استان های ضعیف است؛ در حالی که در راستای مقابله با بیماری همچنان اولویت ها بر رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با از نگرانی ها از توقف شیب نزولی بیماری در استان کرمان و دیگر نقاط کشور و بعضا افزایش مراجعات سرپایی در برخی از استان ها نام برد و اظهار کرد: با توجه به گشایش هایی که در مدارس و اصناف صورت گرفته است، رعایت پروتکل ها باید استمرار یابد و با دقت اجرا شود.

وی اضافه کرد: کرمان از حیث سطح رعایت پروتکل ها از استان های ضعیف است؛ در حالی که در راستای مقابله با بیماری همچنان اولویت ها بر رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون است و ستادهای شهرستانی باید فعال شوند.

  استاندار کرمان با اشاره به پایین بودن میانگین واکسیناسیون در برخی از شهرستان های کرمان گفت: از ائمه جمعه و بزرگان و معتمدان می خواهیم تا ترغیب و تشویق برای افزایش سطح واکسیناسیون را داشته باشند.

زینی وند با اشاره به اینکه واکسن اتباع خارجی نسبت به تعداد آنها در استان باید افزایش یابد، تصریح کرد: با ابلاغ طرح هوشمند، مبنای عملکرد اقدامات در ستاد استانی کرونا قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعابت پروتکل های بهداشتی در کرمان/5 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد

کاهش رعابت پروتکل های بهداشتی در کرمان/5 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد