مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-23بين الملل

هشدار جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره برتری چین در زمینه تکنولوژی های پیشرفته


مقامات آمریکایی هشدارهای جدیدی در مورد برنامه های بلندپروازانه چین در زمینه هوش مصنوعی و طیف وسیعی از فناوری های پیشرفته که در نهایت می تواند منجر به برتری نظامی قاطع پکن و تسلط احتمالی آن بر بخش بهداشت و درمان و سایر بخشهای ضروری در آمریکا شود، - مقامات آمریکایی هشدارهای جدیدی در مورد برنامه های بلندپروازانه چین در زمینه هوش مصنوعی و طیف وسیعی از فناوری های پیشرفته که در نهایت می تواند منجر به برتری نظامی قاطع پکن و تسلط احتمالی آن بر بخش بهداشت و درمان و سایر بخشهای ضروری در آمریکا شود، داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، به گفته مقامات مرکز ملی ضد اطلاعات و امنیت آمریکا، این هشدارها شامل اطلاعیه مجدد به مدیران تجاری، دانشگاهیان و مقامات دولتهای ایالتی در مورد خطرات پذیرش سرمایه گذاران یا متخصصان چینی در صنایع کلیدی است.

بر اساس این گزارش هر چند این مرکز قصد ندارد به مقامات بگوید سرمایه گذاری چینی ها را رد کنند، تلاش ها برای اعمال کنترل بر مالکیت معنوی و اجرای تدابیر امنیتی را تشویق می کند.

آژانس های امنیت ملی آمریکا در دولت جو بایدن مقابله علنی شدید علیه چین نشان داده اند و برخی مقامات آن را بزرگترین تهدید استراتژیک برای آمریکا خوانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره برتری چین در زمینه تکنولوژی های پیشرفته

هشدار جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره برتری چین در زمینه تکنولوژی های پیشرفته