مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-23اقتصادي

اصناف اصفهان تا پایان این هفته باید واکسینه شوند


رییس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه تاکنون 65 درصد کسبه اصفهان واکسن زده اند، گفت: اصناف اصفهان تا پایان این هفته فرصت دارند نسبت به واکسیناسیون خود و افراد تحت پوشش خود اقدام کنند.

- ایسنا/اصفهان رییس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه تاکنون 65 درصد کسبه اصفهان واکسن زده اند، گفت: اصناف اصفهان تا پایان این هفته فرصت دارند نسبت به واکسیناسیون خود و افراد تحت پوشش خود اقدام کنند.

رسول جهانگیری در گفت وگو با ایسنا، درباره دستورالعمل واکسیناسیون اصناف، اظهار کرد: بعد از 20 ماه تجربه، مشخص شده که نحوه برخورد با واحدهای صنفی باید هوشمند باشد و دیگر تعطیلی به صورت جمعی امکان پذیر نیست و شرایط سختی را برای کسب و کار ایجاد کرده، به همین دلیل دستور بر رعایت پروتکل ها به صورت هوشمند داده شد.

وی تاکید کرد: مطابق پروتکل های هوشمند کرونا و زدن واکسن، اگر اصناف موارد مشخص را رعایت نکنند، تنها همان صنف مورد اعمال قانون قرار می گیرند.

رییس اتاق اصناف اصفهان افزود: ستاد کرونا استان اصفهان سه شنبه هفته گذشته مصوب کرد که اصناف بین یک هفته تا 10 روز فرصت دارند تا نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند و بعد از این مدت واحد بازرسی اصناف، بهداشت و سایر دستگاه های نظارتی با بازدید از مغازه های سطح شهر، نسبت به اخطار و سپس پلمب واحدهای صنفی که کسبه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف اصفهان تا پایان این هفته باید واکسینه شوند

اصناف اصفهان تا پایان این هفته باید واکسینه شوند