مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-23پزشكي

تمامی بیمارستان ها برای مقابله با موج ششم کرونا در آماده باش کامل هستند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی بیمارستان ها برای مقابله با موج ششم کرونا در آماده باش کامل هستند و تفاوت شاخص این دوره با موج های قبل در پلاک گذاری تخت ها بوده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی بیمارستان ها برای مقابله با موج ششم کرونا در آماده باش کامل هستند و تفاوت شاخص این دوره با موج های قبل در پلاک گذاری تخت ها بوده است.

دکتر شاپور بدیعی در این خصوص، اظهار کرد: با توجه به ورود به روزهای سرد سال و با توجه به سفر اخیر وزیر بهداشت به مشهد و تأکیدات رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص موج احتمالی ششم کرونا، آماده باش کلیه بیمارستان ها اعلام شده است.

وی افزود: با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیمارستان های دانشگاهی و همچنین رییس دانشکده پزشکی مشهد همانند 5 موج قبلی تخت های بیمارستانی ویژه ای برای بیماران کرونایی تدارک ببینیم تا در صورت شیوع موج ششم غافلگیر نشویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه جلسات کارشناسی متعددی در روزهای اخیر برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری جلسات فوق العاده، بازدید از بیمارستان ها و ارزیابی نیروی انسانی، تخت و تجهیزات پزشکی را نیز داشتیم تا با آمادگی کامل به مقابله با موج بعدی بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی بیمارستان ها برای مقابله با موج ششم کرونا در آماده باش کامل هستند

تمامی بیمارستان ها برای مقابله با موج ششم کرونا در آماده باش کامل هستند