مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-23سياسي

کیوسک های مطبوعاتی دغدغه جدید مدیریت شهری کرج


رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بر استفاده از تکنولوژی روز( Rfid) در ساماندهی دکه ها و کیوسک های درون شهری تاکید کرد.

-  محمد اسدیان، رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص ساماندهی دکه های مطبوعاتی اشاره کرد و گفت: تکنولوژی جدید قابلیت شناسنامه دار کردن همه عناصر شهری را دارد و باید از این امکانات برای موضوعاتی همچون دکه های مطبوعاتی نیز بهره ببریم.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: وضوح این ابزار هوشمند به گونه ای است که حتی از قابلیت شناسایی کوچکترین جابجایی ها برخوردار است.

اسدیان ، با تاکید بر اینکه اداره مدیریت شهری به روش های سنتی در عصر تکنولوژی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، بیان کرد: انتظار داریم طرحی دقیق با آمار شفاف و کامل از دکه ها و نحوه واگذاری آنها به شورا ارائه شود.

عضو شورای شهر کرج همچنین میزان درآمد شهرداری از محل اجاره دکه های سطح شهر که طبق اعلام این دستگاه در سال 98 برای هر دکه حدود 75 میلیون تومان در سال بوده است خبر داد و گفت: در نحوه واگذاری و استفاده از این دکه ها، می توان شهرهایی چون اصفهان را الگو قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیوسک های مطبوعاتی دغدغه جدید مدیریت شهری کرج

کیوسک های مطبوعاتی دغدغه جدید مدیریت شهری کرج