مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-23پزشكي

تزریق 4 میلیون دوز واکسن در خوزستان / خطر شهرهای قرمز کهگیلویه در مجاورت بهبهان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تزریق 4 میلیون دوز واکسن کرونا در استان خوزستان بر لزوم مشارکت بیشتر دانش آموزان در واکسیناسیون تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تزریق 4 میلیون دوز واکسن کرونا در استان خوزستان بر لزوم مشارکت بیشتر دانش آموزان در واکسیناسیون تاکید کرد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (یکم آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون 13 شهر در خوزستان در وضعیت زرد و 12 شهر در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارند.

دو شهرستان رامهرمز و خرمشهر که در هفته قبل در وضعیت زرد قرار داشتند، با افزایش شمار بیماران این دو شهر، در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تاکنون حدود 4 میلیون دوز واکسن در استان خوزستان تزریق شده و پوشش واکسیناسیون حداقل یک دوز در جمعیت بالای 18 سال استان 70 درصد است.

42 درصد از جمعیت بالای 18 سال استان خوزستان نیز هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: پوشش واکسیناسیون در جمعیت دانش آموزی استان خوزستان نیز 56 درصد است که مطابق اعلام آموزش و پرورش با توجه به بازگشایی مدارس در آذرماه باید سرعت واکسیناسیون در دانش آموزان بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 4 میلیون دوز واکسن در خوزستان / خطر شهرهای قرمز کهگیلویه در مجاورت بهبهان

تزریق 4 میلیون دوز واکسن در خوزستان / خطر شهرهای قرمز کهگیلویه در مجاورت بهبهان