مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-23پزشكي

تعامل و ارتباط نشانه سلامت روانی


تعامل و ارتباطی که ما با افراد جامعه به ویژه اعضای خانواده داریم نشانه خوبی برای ارزیابی سلامت روانی ما است.

- ایسنا/اردبیل متخصص و مشاور روان درمانی گفت: تعامل و ارتباطی که ما با افراد جامعه به ویژه اعضای خانواده داریم نشانه خوبی برای ارزیابی سلامت روانی ما است.

مجید مولایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بیماری کرونا روح، روان و جسم بسیاری از افراد جامعه را در این دو سال به مخاطره انداخت هر چند که همکاران ما تلاش کردند تا بخشی از این آسیب ها التیام پیدا کند.

وی فعالان حوزه درمانی روح و روان را مدافعان گمنام حوزه سلامت اعلام کرد و گفت: در این 20 ماه تغییرات اساسی در زندگی گروه های مختلف جامعه رخ داد که از روش معمولی در بهبود این تغییرات نمی توانستیم استفاده کنیم و به شکل وسیع افراد جامعه تحت تأثیر پیامدهای روحی، روانی این بیماری مهلک قرار داشت.

متخصص و مشاور روان درمانی حجم تغییرات را در نظام اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خانوادگی وسیع توصیف کرد و افزود: این تغییرات تا مرز بحران پیش رفته و ما امروز با یک چالش جدی در بحث سلامت روحی، روانی افراد جامعه روبه رو هستیم.

مولایی با بیان اینکه کرونا سلامت روانی اکثر افراد جامعه را درگیر کرده است، تصریح کرد: در ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی هر انسان تغییرات به شکل تدریجی اتفاق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل و ارتباط نشانه سلامت روانی

تعامل و ارتباط نشانه سلامت روانی