مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-23اقتصادي

چگونه می توان تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری خود را انجام داد؟


امروزه پکیج های دیواری جایگزین جدیدگرمایش مرکزی قدیمی هستند.

این محصولات به منظور تهیه آب گرم بهداشتی و گرمایش مورد نیاز هر خانه تولید شده اند.

در حین استفاده از دستگاه حتی اگر به نحو احسنت از دستگاه استفاده نمایید، ولی سرویس و تعمیرات پکیج دیواری یکی از موضوعات اساسی می باشد که خواه و ناخواه افراد با آن مواجهه می شوند بسیاری از عواملی که پکیج دیواری را به مقوله تعمیرات می کشاند استفاده از پکیجی می باشد که متناسب با واحد مصرف کننده نیست! بنابر آمار اعلام شده از نظرسنجی های عمومی، اکثر افراد جهت استفاده از این دستگاه دو برند ایران رادیاتور و بوتان را در نظر میگیرند.

با توجه به تنوعی که در محصولات این دو برند وجود دارد باید گفت مهمترین عامل انتخاب، پیدا کردن اصلی ترین محصول جهت نیاز مصرف کننده می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران بنابر اعلام یکی از نمایندگی پکیج بوتان در شیراز مهمترین عامل، جهت انتخاب مصرف کننده متراژ ساختمان می با شد .

که برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج ابتدا، متراژ واحد مسکونی را در عدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب نمایید.

بطور کلی پکیج های دیواری22 جهت استفاده تا متراژ 105 متر مربع ، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24 جهت استفاده تا متراژ 170 متر مربع ، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 28 جهت استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توان تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری خود را انجام داد؟

چگونه می توان تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری خود را انجام داد؟