مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:302021-10-23سياسي

استاندار جدید آذربایجان شرقی روند پروژه های نیمه تمام را تسریع بخشد


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: یکی از مشکلات موجود، بحث تمام کنندگی پروژه ها است که انتظارمان از آقای خرّم، استاندار جدید این است که بهره برداری از این پروژه ها را تسریع بخشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: یکی از مشکلات موجود، بحث تمام کنندگی پروژه ها است که انتظارمان از آقای خرّم، استاندار جدید این است که بهره برداری از این پروژه ها را تسریع بخشد.

محمدحسین فرهنگی، روز شنبه، اول آبان ماه، در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید آذربایجان شرقی اظهار کرد: از طرف همه نمایندگان استان از آقای پورمحمدی تشکر و برای سردار خرم آرزوی موفقیت می کنیم.

وی با اشاره به جلسه نمایندگان مجلس با رییس جمهوری گفت: یکی از مسایل مطرح شده در این نشست این بود که به دلیل بروکراسی، در بحث تمام کنندگی پروژه ها مشکل داشتیم مثلا سدها آبگیری نمی شوند و مشکلاتی را برای کشاورزی به وجود می آید و ما انتظارمان از آقای خرّم این است که بهره برداری از سدها را تسریع و مشکلات مربوط به ذخایر و محصولات معدنی استان را حل کنند رییس مجمع نمایندگان استان با انتقاد از روند ساخت دومین بیمارستان تامین اجتماعی در تبریز گفت: بیش از 10 سال است از مصوبه احداث دومین بیمارستان تامین اجتماعی می گذردف اما خنده دار است که مشکل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید آذربایجان شرقی روند پروژه های نیمه تمام را تسریع بخشد

استاندار جدید آذربایجان شرقی روند پروژه های نیمه تمام را تسریع بخشد