مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:302021-10-23اقتصادي

میز ملی شیرینی و شکلات به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از برگزاری میز ملی تجاری شیرینی و شکلات کشور با حضور مدیران و کارشناسان بخش های دولتی و خصوصی کشور در چهارم آبان ماه به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از برگزاری میز ملی تجاری شیرینی و شکلات کشور با حضور مدیران و کارشناسان بخش های دولتی و خصوصی کشور در چهارم آبان ماه به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.

غلامعلی راستی در دیدار با رییس انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات کشور، گفت: این رویداد در آینده نزدیک و با حضور کارشناسان و دست اندرکاران حوزه تجارت خارجی صنایع شیرینی و شکلات از جمله رایزنان بازرگانی کشور به صورت فراملی برگزار خواهد شد.

وی افزود: چالش های تولید و صادرات صنایع و محصولات مرتبط با شیرینی و شکلات در این وبینار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان صمت استان با بیان این که براساس بررسی های به عمل آمده تامین مواد اولیه و واردات ماشین آلات مرتبط با خطوط تولید از جمله چالش ها و مشکلات پیش روی صنعت شیرینی و شکلات است، اضافه کرد: از همه کارشناسان و تصمیم گیران مرتبط با صنعت شیرینی و شکلات از جمله جهادکشاورزی، گمرک، سازمان توسعه تجارت و نمایندگان بخش خصوصی دعوت به عمل آمده تا ضمن حضور در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز ملی شیرینی و شکلات به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود

میز ملی شیرینی و شکلات به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود