مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-23اجتماعي

نحوه حضور و دورکاری کارکنان و مادران کودکان زیر 6 سال


طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی، گر چه بخشنامه دورکاری در دوران کرونا لغو شده اما همچنان دستگاه ها می توانند به استناد مصوبه هیات وزیران در سال 1389 و به صلاحدید خود نحوه دورکاری و حضور کارکنان را تعیین کنند.

- طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی، گر چه بخشنامه دورکاری در دوران کرونا لغو شده اما همچنان دستگاه ها می توانند به استناد مصوبه هیات وزیران در سال 1389 و به صلاحدید خود نحوه دورکاری و حضور کارکنان را تعیین کنند.

این در حالی است که در آینده بخشنامه ای در مورد جریان حضور کارکنان در مناطق با رنگ های مختلف تدوین و صادر می شود که فقط خاص کرونا نیست و سایر اوضاع بحرانی از جمله آلودگی هوا را نیز در بر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا سازمان اداری و استخدامی نسبت به لغو بخشنامه آبان ماه 1399 این سازمان که در مورد دورکاری و حضور کارکنان در دوران کرونا در مناطق زرد، نارنجی و قرمز تدوین شده بود، اقدام کرد و مقرر شد که از اول آبان ماه کارکنان به صورت کامل در محل کار حضور داشته باشند.

این که جریان لغو این بخشنامه چه بود و در ادامه با تغییر شرایط روال حضور به چه صورتی است موضوعی بود که پیگیری آن از سازمان اداری و استخدامی با توضیحات صدراییان -رییس حوزه ریاست سازمان اداری و استخدامی-همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه حضور و دورکاری کارکنان و مادران کودکان زیر 6 سال

نحوه حضور و دورکاری کارکنان و مادران کودکان زیر 6 سال