مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-23سياسي

اسلام کامل ترین دین در میان ادیان الهی است


حجت الاسلام والمسلمین اسلم رضوی در وبینار «وحدت اسلامی کلید رشد و ترقی جهان اسلام» که به همت خانه فرهنگ کشورمان در بمبیی برگزار شد، گفت: دین مبین اسلام، - حجت الاسلام والمسلمین اسلم رضوی در وبینار وحدت اسلامی کلید رشد و ترقی جهان اسلام که به همت خانه فرهنگ کشورمان در بمبیی برگزار شد، گفت: دین مبین اسلام، کاملترین دین در میان ادیان الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با فرارسیدن هفته وحدت، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبیی هندوستان با همکاری کانال تلویزیونی جهانی وین، کانال تلویزیونی اینترنتی اس ان ان و کانال اینترنتی زین العبا در هفته وحدت، وبیناری با عنوان وحدت اسلامی کلید رشد و ترقی جهان اسلام با حضور شخصیت های فرهنگی، اساتید و دانشجویان برگزار شد.

وحدت کلید واژه پیروزی مسلمانان است ابوالفضل علیخانی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بمبیی بیان کرد: مهمترین موضوع اجتماعی در هر جامعه، مسأله وحدت و همبستگی آن جامعه است.

تفرقه و اختلاف میان مردم در هر جامعه ای منجر به نابودی جامعه و از بین رفتن آن جامعه خواهد انجامید.

وی افزود: دنیای اسلام نیز از این قاعده مستثنی نیست و وحدت مسلمین یکی از ضروریات جامعه اسلامی است، حتی جوامع اسلامی برای تأثیرگذاری بر دنیا و رشد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام کامل ترین دین در میان ادیان الهی است

اسلام کامل ترین دین در میان ادیان الهی است