مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-23سياسي

شفافیت آرا منجر به کاهش فساد در کشور می شود


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش شفافیت آرا در کاهش فساد در کشور گفت: شفافیت آرا باعث کاهش فساد در کشور می شود ولی رأی برخی از مسائل را نمی توان شفاف اعلام کرد لذا یکی از بحث های مهم در کمیسیون مربوطه تشخیص اولویت در مباحث مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید محسن دهنوی ظهر امروز در جلسه بررسی نقش دانشجو مؤمن و انقلابی در بیانیه گام دوم در سالن اجتماعات استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه باید گفتمان دانشجویی را در جامعه گسترش یابد، اظهار کرد: یکی از دغدغه های دانشجویان انقلابی مطالبه گری بوده و باید گفتمان دانشجویی را در جامعه گسترش دهیم.

محسن نیازمند با اشاره به شناسایی مشکلات گیلان در حوزه های توسط سازمان بسیج دانشجویی گفت: در گیلان مسائل و مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که این مسائل توسط سازمان بسیج دانشجویی ارائه و به زودی در اختیار استاندار جدید قرار خواهد گرفت.

وی از برگزاری دوره مطالبه گری 1435 خبر داد و افزود: باید مهارت مطالبه گری در بین دانشجویان آموزش داده شده و به این همین منظور دوره 1435 در تهران و توسط سازمان بسیج دانشجویی گیلان برگزار می شود انتهای پیام/84007


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت آرا منجر به کاهش فساد در کشور می شود

شفافیت آرا منجر به کاهش فساد در کشور می شود