مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-23اقتصادي

عشایر فارس زمستان با کمبود سوخت مواجه نمی شوند


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس گفت: بیش از 10 میلیون لیتر نفت سفید در بین مناطق عشایری و روستاییان استان تامین وتوزیع شده و با ذخیره سازی مناسب سوخت مشکلی در تامین سوخت زمستانی وجود ندارد.

- ایسنا/فارس مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس گفت: بیش از 10 میلیون لیتر نفت سفید در بین مناطق عشایری و روستاییان استان تامین وتوزیع شده و با ذخیره سازی مناسب سوخت مشکلی در تامین سوخت زمستانی وجود ندارد.

اسدالله طاهری شنبه یکم آبانماه از تامین وتوزیع 10 میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای امسال در استان خبر داد و به خبرنگاران گفت: ذخیره سازی لازم برای سوخت رسانی بویژه در فصل سرما انجام شده ومشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او بیان اینکه با انجام تمهیدات و هماهنگی های انجام گرفته با سازمان های مربوطه قبل از شروع فصل سرما تامین وذخیره سازی بموقع نفت سفید بویژه در نقاط سخت گذر استان انجام شده است، افزود: سوخت مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی بدون مشکل و از طریق فرایند الکترونیکی وبانرخ مصوب به مصرف کنندگان واقعی تحویل شده است.

طاهری اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با اداره تعاون روستایی وعشایری استان سوخت مورد نیاز خانوارهای عشایری از طریق 534 باب فروشندگی تعاون روستایی وعشایری فعال در سطح استان قبل از شروع فصل سرما تامین و بصورت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر فارس زمستان با کمبود سوخت مواجه نمی شوند

عشایر فارس زمستان با کمبود سوخت مواجه نمی شوند