مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-23اجتماعي

امروز و فردا جوی پایدار بر هوای خراسان رضوی حاکم است


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز و فردا جوی پایدار بر هوای استان حاکم است، گفت: بر اساس داده ها حداکثر دمای شهر مشهد به 19 درجه در روز و پنج درجه سانتیگراد در شب می رسد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز و فردا جوی پایدار بر هوای استان حاکم است، گفت: بر اساس داده ها حداکثر دمای شهر مشهد به 19 درجه در روز و پنج درجه سانتیگراد در شب می رسد.

زهرا عنایتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از امروز تا فردا بعد از ظهر جوی پایدار بر هوای استان حاکم است و پدیده غالب افزایش سرعت وزش باد، به ویژه در مناطق بادخیز خواهد بود.

وی افزود: از اواخر روزهای یکشنبه و دوشنبه، دوم و سوم آبان، در خراسان رضوی افزایش ابرناکی با احتمال رگبارهای پراکنده به ویژه در نواحی جنوبی و غربی استان پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز سه شنبه، چهارم آبان، افزایش شدت وزش باد در استان شکل خواهد گرفت و روز چهارشنبه نیز شاهد کاهش دمای هوای استان بین هفت تا 9 درجه خواهیم بود.

عنایتی گفت: طی 24 ساعت گذشته شهرستان باخرز با دمای منفی 2 درجه و داورزن با 19 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز و فردا جوی پایدار بر هوای خراسان رضوی حاکم است

امروز و فردا جوی پایدار بر هوای خراسان رضوی حاکم است